Maatwerk webapplicaties

Maatwerk webapplicaties

Gemak voor uzelf en service voor uw klanten!

Door uw bedrijfsprocessen te optimaliseren, maakt u het niet alleen voor uzelf eenvoudiger en efficiënter, maar uw klanten ervaren ook de optimale service die het gevolg daarvan is. Twee vliegen in één klap. Slimme webapplicaties van Direct ICT bieden altijd een resultaat gerichte oplossing!

Direct ICT gelooft in jasjes die als gegoten zitten en ontwikkelt daarom maatwerk webapplicaties die naadloos aansluiten bij uw organisatie. Een maatwerk webapplicatie heeft als doel het werk zo eenvoudig mogelijk te maken of uw klant de optimale (extra) service te bieden. Elk bedrijf is uniek en de maatwerk software oplossing die Direct ICT biedt ook. Exáct wat u nodig heeft. Niets meer en niets minder.

Waarom maatwerk?

Het voordeel van een maatwerk webapplicatie ten opzichte van standaard software is dat u precies de functionaliteiten krijgt die u ook daadwerkelijk nodig hebt. Geen overbodige ballast dus. Gedegen inventarisatie van uw wensen en continue open communicatie tussen u en ons, maken dat we voor u een optimaal resultaat verwezenlijken.

Een overzicht van de mogelijkheden

Meer weten over onze internetdiensten
neem contact op of bel met 0546 - 64 11 44
R

Van idee naar realisatie

In drie stappen een oplossingsvoorstel

Waarom kiezen voor een maatwerk webapplicatie?

Omdat uw klant centraal staat!

De online mogelijkheden zijn haast eindeloos. Klanten verwachten steeds meer van u en service speelt daardoor een steeds belangrijkere rol. Door uw klanten extra handvatten en gemak te bieden zullen zij uw dienstverlening (nog) meer waarderen. Hoe? We helpen u er graag bij! Direct ICT denkt in mogelijkheden! U ook?

Service

Maatwerk webapplicaties stellen u in staat om extra service te bieden aan uw klanten. U geeft hen hiermee bijvoorbeeld inzicht in uw dienstverlening (Offertes, facturen, abonnementen), vereenvoudigt de informatieaanvragen en stroomlijnt de offerteaanvragen.

Klantportaal

Met een klantportaal informeert u uw klanten gericht terwijl u tegelijkertijd de kwaliteit van die informatie verbetert. Het is de volgende stap in klantvriendelijkheid en dienstverlening. Door informatie te ontsluiten die uitsluitend voor die specifieke klant van toepassing is, krijgt deze inzicht in uw dienst, project, opdrachtstatus, et cetera.

Koppelingen

Het is zaak, zodra een bedrijf meerdere applicaties gebruikt, om informatie gecentraliseerd te houden. Dat wil zeggen: één basis voor alle informatie. Door middel van koppelingen zijn we in staat om applicaties met elkaar te verbinden en informatie uit te wisselen. Zo koppelt u bijvoorbeeld eenvoudig uw boekhoudsoftware aan uw klantenportaal of website.