SLA afspraken

SLA-afspraken

Afspraak is afspraak, dat beloven we.

Er valt een computer uit of uw organisatie heeft ineens geen toegang meer tot het internet. Wat dan? Natuurlijk hopen we dat dat het nooit gebeurt, maar als het zich voordoet, wilt u wel zo snel mogelijk weer verder kunnen. Direct ICT gelooft in heldere SLA afspraken zodat u in het geval van zo’n “calamiteit” precies weet wanneer het euvel verholpen is.

In een Service level agreement (SLA) beschrijven wij exact wat u van ons mag verwachten. Het waarborgt de afspraken over hoe te handelen bij een eventuele storing en het oplossen ervan. En misschien nog wel belangrijker: binnen hoeveel tijd? Waar de één het zich kan permitteren een hele dag off line te zijn, is dat voor een ander onacceptabel. Samen maken we hier duidelijke SLA afspraken over, zodat u exact weet waar u aan toe bent.

Afspraak maken? Neem contact met ons op via 0546-641144.

Meer weten over onze automatisering
neem contact op of bel met 0546 - 64 11 44