Klantportalen

Klantportalen

Informatievoorziening op niveau

Online klanten regelen steeds meer zaken zelf, zoals aanvragen en inkopen van diensten of producten, statusoverzichten en leveringscondities. U wilt echter wel dat dat veilig en betrouwbaar kan. Een besloten gedeelte op het internet dat zo is ingericht dat uw klanten op een laagdrempelige manier zaken met u kunnen doen..

U zet de volgende stap in klantvriendelijkheid en dienstverlening door de inzet van een klantportaal. Hiermee ontsluit u informatie die uitsluitend voor die klant bedoeld is. Een klantportaal stelt de klant in staat zelf gemakkelijk en snel zaken te regelen.

Direct ICT gelooft in de meerwaarde van klantvriendelijkheid en zelfstandig handelen. Beide terug te vinden in het klantenportaal. Een klantportaal ontstaat door informatie uit verschillende systemen overzichtelijk te presenteren, wijzigbaar te maken en na deze wijziging weer op te slaan in de verschillende systemen. Ook andere applicaties, bijvoorbeeld voorraadbeheer, worden gekoppeld zodat het klantportaal het centrale punt is van waaruit uw klant rechtstreeks al zijn zaken regelt

Zet ook de volgende stap in klantvriendelijkheid en Direct ICT helpt u graag bij het bepalen van de informatie architectuur en de ontwikkeling van klantportalen.

Meer weten over onze internetdiensten
neem contact op of bel met 0546 - 64 11 44